بغض هايت در چشم من شكست

یازار : سعداله دنيوي

بغضهايت در چشم من شكسته

با عرض تسليت به مناسبت جان باختن جمعي از اهالي شهر‌هاي اهر، ورزقان، هريس و كليبر بر اثر زلزله مهيب آذربايجان؛ جشنواره غيردولتي «آنامين يايليغي» ضمن اين كه چهارمين دوره خود را به ياد اين عزيزان بويژه كودكان و نوجوانان برگزار خواهد كرد- در حال برگزاري است- بخشي با عنوان «پيامي براي زلزله‌زدگان آذربايجان به زبان‌هاي تركي و فارسي» در چهارمين دوره اضافه كرده است تا هنرمندان آذربايجاني با نوشتن شعر، داستان، دلنوشته، متن ادبي، جملات كوتاه و ... ياد و خاطره جان‌باختگان بويژه كودكان و نوجوانان را گرامي داشته و با بازماندگان ابراز همدردي فرمايند.

هنرمندان عزيز آذربايجاني از تمام نقاط دنيا تا 25 شهريور 1391 مي‌توانند به صورت فردي و گروهي با ارسال كامنت‌هاي خصوصي به وبلاگ انتشارات يايليق www.e-yayliq.blogfa.com  و ايميل به آدرس  ss.donyavi@gmail.com در اين بخش شركت نمايند. اين بخش داوري نخواهد شد و اسامي تمام شركت‌كنندگان در پست جداگانه‌اي در وبلاگ انتشارات يايليق درج خواهد شد.

از دوستان عزيز خواهشمنديم نام، نام خانوادگي، كشور و شهر محل سكونت خود را در ذيل آثار قيد نموده و اين خبر را از طريق ايميل، اس ام اس، قرار دادن در وبلاگ و سايت، چهره به چهره و ... به اطلاع هنرمندان عزيز برسانند.

 


  • [ ]